BELEDİYEDEN AŞURE İKRAMI
Düzce Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Merkez Büyük Camii önünde aşure dağıtımı gerçekleştirdi.
Gündem
Yayın: 27 Haziran 2026 - Cumartesi - Güncelleme: 27.06.2026 13:30:00
Editör -
Okuma Süresi: 37 sn.
56 okunma

Düzce Belediyesi, Hicri yılın başlangıcı olan Muharrem ayında birlik, beraberlik, bolluk ve bereket duygularını paylaşmak amacıyla aşure etkinliği düzenledi. Dua, ibadet, tefekkür ve manevi yenilenme zamanı olarak kabul edilen mübarek ay kapsamında, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü tarafından Merkez Büyük Cami önünde vatandaşlara aşure ikramı yapıldı.
Binlerce kişiye aşure ikram edildiği program ile paylaşmanın getirdiği bereket bir kez daha hatırlatılırken, vatandaşlar Düzce Belediyesi tarafından yapılan ikramdan memnuniyetlerini dile getirerek Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’ye teşekkürlerini iletti.
Yorumlar (0)



