İTFAİYE ERİ YARALANDI

Düzce’de akıllara durgunluk veren bir olay yaşandı. Çıktığı yerden inemeyen kediyi kurtarmak isteyen itfaiye eri, yere düşerek yaralandı.

Asayiş Yayın: 22 Haziran 2026 - Pazartesi - Güncelleme: 22.06.2026 13:04:00
Editör -
Okuma Süresi: 38 sn.
127 okunma
Takip EtGoogle News

Olay  öğle saatlerinde Fevziçakmak Mahallesi’nde meydana geldi. Alınan bilgilere göre bir binada mahsur kalan kediyi kurtarmak isteyen Düzce Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’nde görevli B.U, 2 buçuk metre yükseklikten yere düştü.

Diğer itfaiye ekiplerinin durumu Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirmesi üzerine, olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.

İlk müdahalesi olay yerinde yapılan itfaiye eri B.U, 112 Acil Servis Ambulansı ile Düzce Atatürk Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Hastanede müşahede altına alınan itfaiye erinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

 

#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.